wtorek, 26 marca 2013

sPokolenie, czyli Gniew... po korekcie

"sPokolenie, czyli Gniew", moja najnowsza fabuła, sądzę, że najbardziej kontrowersyjna i - co mnie zadziwiło - niezwykle aktualna, bo m.in. dedykowana "Oburzonym" jeszcze przed powstaniem polskiego ruchu wykorzystującego tę właśnie nazwę, doczekała się końca korekty.
Przeprowadził ją, przy mojej cichej i skromnej kooperacji, Jarosław Czechowicz, krytyk, autor znanego literackiego bloga: http://krytycznymokiem.blogspot.com/ (który przy okazji gorąco polecam).

- Raz jeszcze wielkie dzięki, Jareku, za współpracę! - rzekłem ja, wielce usatysfakcjonowany z efektu wspólnych działań, które przebiegły zupełnie bezboleśnie, raz-dwa i po krzyku!

Premiera książki, jak zapowiada wydawnictwo Jirafa Roja, przewidziana jest na drugą połowę kwietnia 2013 r.
Na majowych Warszawskich Targach Książki ponoć mam być obecnym, uśmiechniętym, zadowolonym, księgę swą najnowszą, świeżo z drukarni wyszłą/wylazłą, prezentującym!

A więc? 
Oby do maja!
A już za tydzień?
Niech się wam święcą... 
                                     pisanki.
Smacznego jaja! 


.      

2 komentarze: